diumenge, 20 de gener del 2013

Beta permanent (Ràdio Sant Fost). HorTIC educatiu: Glogster


Des del mes d'octubre del 2012 realitzo una petita col.laboració a Ràdio Sant Fost (@radiosantfost) gràcies al meu company Enric Gil (@enricgil). El programa es diu "Beta permanent" (@betapermanent) i fa un repàs a les últimes tendències TIC del mercat pel que fa a aparells, programari i app's. A més tinc la sort de compartir aquest petit espai radiofònic amb el meu company Albert Correa (@acorrell7).

La meva col.laboració l'he anomenada "HorTIC educatiu" i cada dos setmanes presento, en clau d'humor (sóc un pagès que porta un meló "educatiu"),  una eina Web 2.0 de caire educatiu destacant especialment el seu potencial didàctic.

La meva intenció és compartir amb vosaltres els podcast..... avui comparteixo la primera eina: Glogster.


http://radio.santfost.cat/

Gràcies Enric per aquesta experiència... m'encanta la ràdio!!!